sábado, 8 de marzo de 2008

Una de maduixes!!!

Doncs bè, començaré dient que dijous a la tarda ens aburriem al pis...cosa no gaire rara... Vam sopar i de postres vaig fer maduixes. Com que no tenia nata, doncs vaig decidir acompanyar-les amb llet condensada, bonissimes!!! I pos vam començar a fer broma i vaig acabar fent una sessió de fotus de les meves maduixes amb llet condensada!!! Esperu que us agradin i que sus faci la boca aigua, jejeje.





Després vam continuar fent-nos fotus a nosaltres i doncs van sortir algunes com aquestes de sota. Va ser una tarda força distreta.



Per acabar de rematar la nit vam mirar una peli: "No es país para viejos" on en Bardem està impressionant fent d'assassí psicopata, però pel que fa a la peli no crec que es mereixi l'oscar a millor película. És pot dir que la peli és molt lenta... Mireu-la i opineu per vosaltres mateixos. Per altra banda una peli que si us recomano que mireu és "Juno" que tambè es va emportar algun oscar i que la seva protagonista estava nominada a l'oscar a millor actriu, però al final es va quedar sense premi. D'aquesta actriu tambè hi ha una altre película que es diu "Hard candy" on ja es veia venir que la noia és una bona actriu.

Bè, això és tot per aquesta setmana!!! Petons de vaca per tothom qui comenti!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Uooo!

Hola Verox!
Veig que estas dedicant hores al blog, i aixo es bona senyaaal!
Ara m'estic posant al dia de tot el que aneu fent per aki! Estic molt absent ho se! I no puc escriure com voldria al blog. Aixi que per fotolog aniras sabent jej

Kina bona pinta de maduixessssssss. Kina envejaaa, aki mai ens donen aixo de postree!

Un petonassss!

p.d: colta que el peto de vaca es massa babos per a mi xD