martes, 4 de marzo de 2008

Dia de pesca!!!

Hola a tothom!!!

Disabte a la nit van venir la Susana i la Mireia a dormir a casa. Per qui no ho sapiga, són dos companyes de futbol. El meu pare havia anat a buscar el dia abans gambes de Palamós i escamarlans. Així que ma mare ens va fer les gambes i els escamarlans i pa amb tomata i embutit per sopar.



Després ens va venir a buscar en Xavi per anar al Bel-air amb les resta de la gent de la colla que corria per Palamós a prendre quelcom. Amb la tonteria vam anar a dormir a les 4:30...


Diumenge ens vam aixecar a les 8:00, tot i que la Susana ja estava aixecada desde les 7:15, estava nerviosa perque anavem a pescar!!! Així que va venir a l'habitació i em diu:

- Va vinga aixeca que anem a pescar!!!

I jo li dic (al cap d'una estona quan vaig reaccionar...):

- Deixam dormir...cinc minuts més...

Total, em vaig aixecar a les 8:00, després de sentir a la meva mare escridassar-me, jejeje. Vam esmorzar i vam sortir amb la C-15 cap al port. Quan vam arribar el meu pare va anar a buscar les fluixes per pescar i vam anar cap al barco. I finalment vam sortir del port. Vam estar pescant davant la bahia de Palamós, així que vaig aprofitar per fer unes fotus de la bahia desde el mar, simplement impressionant!!!



La Susana i la Mireia es van marejar una mica, però tot i això vam acabar pescant 1'5 kg aproximadament de julivies i serrans. Tambè vam pescar un music, un porquet i una barada, jejeje. Més o menys, perque us feu una idea, cap a uns 50 peixitus.



A l'hora de dinar ma mare ens havia preparat una sarsuela, estava tot boníssim!!! Després, de dinar vam preparar les coses i vam tornar cap a Girona.

En resum, va ser un cap de setmana força distret!!!

3 comentarios:

pink dijo...

Nenaaaaa!!! Has de penjar la seqüència de fotos de les maduixes,jeje.

Si jo anés a pescar segur que trauria la meva primera papilla :p

Arnau Pujol dijo...

Hola, la veritat es que me llegit el text per sobre..ja em sabia la història!! (avantatges de tenir-te de companya de pis :P)...però un dia ben complert ehh?!?!?!

Per cert, des de quan la mei diu "nenaaa" O_o aixo si, estic dacord amb el tema de les maduixes ;)

Ciao! Renova més que jo! :D

pink dijo...

Dic nenaaaaa quan em dona la gana '¬¬

Hola Arnau XD